Terwijl de reclamewereld in Bozar een glas dronk op de Effies, viel gisteravond 16 juni elders in Brussel het doek over de job van Michel Tubbax als CEO van de Vlaams-Brusselse Media. Tubbax handelt de komende weken de lopende zaken af, maar zou niet meer op de werkvloer verschijnen. Tegen 15 oktober wordt nu een nieuwe strategie uitgewerkt, wat betekent dat radiozender FM Brussel zeker tot die tijd blijft bestaan. Het was het stopzetten van die zender die de onvrede van medewerkers en luisteraars had opgeroepen (zie www.pub.be/nl/vlaams-brusselse-media-in-zwaar-weer). Ook politici keerden zich tegen de beslissing, al was die beslissing volgens onze informatie vooraf politiek afgetoetst. Opportunisme of voortschrijdend inzicht?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]