Terwijl de reclamewereld in Bozar een glas dronk op de Effies, viel gisteravond 16 juni elders in Brussel het doek over de job van Michel Tubbax als CEO van de Vlaams-Brusselse Media. Tubbax handelt de komende weken de lopende zaken af, maar zou niet meer op de werkvloer verschijnen. Tegen 15 oktober wordt nu een nieuwe strategie uitgewerkt, wat betekent dat radiozender FM Brussel zeker tot die tijd blijft bestaan. Het was het stopzetten van die zender die de onvrede van medewerkers en luisteraars had opgeroepen (zie www.pub.be/nl/vlaams-brusselse-media-in-zwaar-weer). Ook politici keerden zich tegen de beslissing, al was die beslissing volgens onze informatie vooraf politiek afgetoetst. Opportunisme of voortschrijdend inzicht?
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]