Michèle Note gaat op 1 september aan de slag als digital media manager bij online & social media marketing agency So Buzzy. Binnen de Master Bedrijfscommunicatie aan de KU Leuven woonde Michèle een expert-lezing bij van Kel Wouters, social strategist bij So Buzzy.
Zij kwam vertellen over sociale media in een bedrijfscontext. Michèle was geprikkeld en solliciteerde spontaan voor een stageplaats bij So Buzzy. Haar stage verliep zo vlot dat Michèle na afloop een contract aangeboden kreeg om fulltime in dienst te treden bij So Buzzy. Als digital media manager zal zij zich vooral bezighouden met de opvolging
van social media campagnes, content marketing, community & conversation management.
So Buzzy heeft als missie om merken sterker te maken via sociale media, en werkt onder andere voor KBC Bank & Verzekering, Orange, SOS Kinderdorpen, Hotel BLOOM! en Crowne Plaza Antwerpen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]