Mieke De Laat directeur Marketing & Inovatie Mora

Marketing / News / People / Retail

Mieke De Laat

Mieke De Laat

Van Geloven (bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben) zal haar directie vanaf volgend jaar op een aantal posities wijzigen. Na een lange periode waarin het bedrijf aanzienlijk is gegroeid (omzet 240 miljoen euro), maakt een aantal directieleden plaats voor interne opvolging. CEO Peter Doodeman zal opgevolgd worden door Jan Aaltzen Linde, de huidige directeur Verkoop en Logistiek, die zijn stokje overdraagt aan Arno van Thuijl, de huidige sales manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki, de huidige Group Finance manager, en directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten zal worden opgevolgd door Mieke De Laat, de huidige Marketing Manager België. De nieuwe CEO Jan Aaltzen Linde kijkt uit naar zijn nieuwe job. "De nieuwe directieleden zijn allemaal al jaren actief in de organisatie en dat maakt dat we samen met onze mensen en klanten het succesvolle Van Geloven weer naar een next level kunnen brengen," aldus een enthousiaste Linde.

De snackfabrikant is onder leiding van de huidige directie in de afgelopen tien jaar sterk ontwikkeld. De retailomzet van Mora in Nederland is vrijwel verdubbeld, Retail en Foodservice in België is fors gegroeid, het premium merk de Bourgondiër is goed op de kaart gezet en er is een heel gezonde private label business ontwikkeld samen met klanten.