Mijnvergelijker.be voelt meteen juist met At the table

Crea / News

Zoek niet langer op independer.be, mijntelco.be of mijnduurzamewoning.be… Vandaag wordt de moeder aller vergelijkingssites gelanceerd: mijnvergelijker.be. Een nieuw allesomvattend vergelijkinsplatform voor het vergelijken en gemakkelijk overstappen naar aanbieders voor alles wat betreft de vaste periodieke kosten. De maandelijkse facturen, zeg maar. Van verzekeringen, telecom  en mutualiteiten, tot binnekort ook gas en elektriciteit.

Door alle relevante informatie onafhankelijk op één platform te bundelen, maakt mijnvergelijker.be het voor consumenten mogelijk om tijd en geld te besparen door een betere deal voor hun situatie te vinden.

"Mijnvergelijker.be is de one-stop-shop die de vergelijkingssites van ons huis voortaan onder één algemene naam verzamelt," vertelt Kenneth Vansina, director comparison websites Belgium bij DPG Media. "Dit met als blijvend doel om consumenten elke dag van het jaar te helpen besparen op hun facturen door hen een gemakkelijk overzicht van de beste aanbieding voor hun specifieke situatie aan te bieden."

Om het nieuwe merk te lanceren werd een nieuw strategisch merkpklatform uitgerold, in samenwerking met At the table. Zo is er een geleidelijke fasering voorzien voor de integratie van de verschillende afzonderlijke merken binnen het platform. Een helder kleurenpalet zorgt daarbij voor helderheid in de verschillende productcategorieën die het platform rijk is.

Een eerste lanceringscampagne laat alvast zien dat het goed voelt om slim te besparen, en dit door middel van het “kleine gelukske” dat gegarandeerd wordt wanneer je via mijnvergelijker.be gaat. Dat interne overwinningsgevoel dat je ervaart wannneer je en goede deal sluit, en je er toch even uit moet laten. 

In media wordt de campagne ingevuld op tv en radio om het merk te lanceren en lading te geven. Digitaal en via print wordt de campagne tactisch ingevuld om traffic te genereren naar het online platform.

Credits:

Client: mijnvergelijker.be

Contacts: Kenneth Vansina

Managing Director: Eva De Gendt

Account Director: Julie Standaert

CD: Ad Van Ongeval

Creation: Maike Borms

Strategy Director: Jorian Vanvossel

Production Company: De Machine

Director: Willem Volker

Executive Producer: Dimitri De Wolf
Line Producer: Andreas Vermeulen

Production Manager: Yelena Van Sichem

Offline & Online Editor: Gert Wassink
Audio & Sound Production: Brandy