Minale Design Strategy steekt Tom & Co in het nieuw

De wetenschap heeft keer op keer bewezen dat een gelukkig huisdier zijn ouders gelukkiger maakt. En daar bestaat bij Minale Design Strategy geen twijfel over. Dat is precies de reden waarom het bureau graag het verhaal van Tom & Co schreef. Minale Design Strategy's laatste update van het netwerk van Tom & Co was nauwelijks zes jaar oud: de uitdaging nu was dan ook om de winstgevendheid van Tom & Co op peil te houden en om toch een snelle roll-out door het hele franchisenetwerk, inclusief Frankrijk, mogelijk te maken. De updates waren gericht op de belangrijkste bouwstenen van de klantervaring: leesbaarheid en navigatie (door duidelijke aanwijzingen en bewegwijzering), het creëren van een veel natuurlijkere sfeer (door het gebruik van natuurlijke materialen) en het veranderen van de winkel in een ervaringsruimte om te leven, te lopen, te genieten en te ontdekken.
Deze doelstellingen werden bereikt door af te stappen van traditionele supermarktbenaderingen. Huisdiergroepen (katten, honden, vissen, enz.) worden ondergebracht in specifieke, duidelijk geïdentificeerde gebieden. De specifieke producten van de huisdiergroep worden tentoongesteld op de gemarkeerde eindkappen in de gangpaden. Zelfs gebieden zoals de check-out wachtrij zijn ontworpen als gebieden met toegevoegde waarde, door de aanwezigheid van impulsproducten.
In het licht van de felle online concurrentie heeft Tom & Co begrepen dat diensten met toegevoegde waarde een verschil zullen maken voor veeleisende klanten. Het is de taak en de trots van Minale Design Strategy geweest om dit begrip om te zetten in de realiteit, in een ervaring die geen enkele klant kan vergeten. Tom & Beauty, DogWash en Tom & Care bevinden zich allemaal in de winkel om ervoor te zorgen dat de volledige winkelervaring volledig naadloos verloopt. In het centrum van de winkel helpt een enorme tafel ouders van huisdieren om workshops bij te wonen en kennis, tips & tricks te delen.Klanten kunnen aan tafel gaan zitten en met het personeel praten voor advies over huisdieren. De tafel kan ook gebruikt worden voor workshops en productdemonstraties, een mooi staaltje van design thinking, met als kern het creëren van warme, positieve en plezierige shopping experiences.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]