Minale Design Strategy tovert met Tadaam

Begin september werd Tadaam gelanceerd, een nieuw pakket dat zich richt op kabelknippers. Tadaam werd ontwikkeld door Telenet, maar wordt niet onder die merknaam gecommercialiseerd. Ondertussen is de testfase afgelopen en is het overal in België beschikbaar.

Om zijn cord-cutter in de markt te positioneren, deed Telenet een beroep op Minale Design Strategy. Hun missie? Van Tadaam een echt merk maken. Maar meer dan dat moest de branding klanten ook écht overtuigen van dit nieuwe product. Enter een jonge identiteit met twee sterke kleuren, groen en zwart, om de futuristische visie van Tadaam te benadrukken.



CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]






