Begin september werd Tadaam gelanceerd, een nieuw pakket dat zich richt op kabelknippers. Tadaam werd ontwikkeld door Telenet, maar wordt niet onder die merknaam gecommercialiseerd. Ondertussen is de testfase afgelopen en is het overal in België beschikbaar.
Om zijn cord-cutter in de markt te positioneren, deed Telenet een beroep op Minale Design Strategy. Hun missie? Van Tadaam een echt merk maken. Maar meer dan dat moest de branding klanten ook écht overtuigen van dit nieuwe product. Enter een jonge identiteit met twee sterke kleuren, groen en zwart, om de futuristische visie van Tadaam te benadrukken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]