Minale maakt van Yoghurt Factory emotiewinkel

Yoghurt is al langer dan vandaag en basisingrediënt van onze voeding. Yogurt Factory gaf yoghurt een stevige verjongingskuur door het te gebruiken voor een ijsproduct aan te bieden dat 100% lekker is en 0% vet bevat. Toppings zijn optioneel: vers fruit, granen, coulis of allerhande koekjes.
Minale Design Strategy vormde de winkels van Yogurt Factory om tot 'emotiefabriekjes', met een opvallende kleur (rood) en een bijna ludiek interieur.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]