Mini Clubman in de spotlights met Clear Channel

De nieuwe Mini Clubman onthult zijn lijnen via een premium campagne op groot formaat van Clear Channel. Bij het vallen van de avond verlichten de nieuwe Union Jack-achterlichten een aantal strategisch geplaatste More O'Ferrall panelen, terwijl de I-CONIC-schermen het publiek in het hart van het Mini-universum dompelen.
De campagne is tot 3 november zichtbaar op de 16m² en 36m² borden in de stedelijke centra en in de grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). De actie is het resultaat van een samenwerking tussen Mini Belux, Initiative, TBWA Belgium, Rapport en Clear Channel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





