De nieuwe Mini Clubman onthult zijn lijnen via een premium campagne op groot formaat van Clear Channel. Bij het vallen van de avond verlichten de nieuwe Union Jack-achterlichten een aantal strategisch geplaatste More O'Ferrall panelen, terwijl de I-CONIC-schermen het publiek in het hart van het Mini-universum dompelen.
De campagne is tot 3 november zichtbaar op de 16m² en 36m² borden in de stedelijke centra en in de grote Belgische steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). De actie is het resultaat van een samenwerking tussen Mini Belux, Initiative, TBWA Belgium, Rapport en Clear Channel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]