PUB had het al eerder over de samenwerking tussen Mini, TBWA en Mosaert, het creatieve label van Paul Van Haver (Stromae), Coralie Barbier en Luc Van Haver. Het Mini Electric is "hét ultieme" stijl-accessoire in een mooie limited edition, maar ook een capsule kledingcollectie by Mosaert waarbij het tartanmotief van de wagen terugkomt in de kledinglijn.
Initiative en Mini bedachten voor deze atypische samenwerking een gepaste, unieke mediabenadering. De teasing-campagne van februari benadrukte vooral de gemeenschappelijke waarden van de partners Mini x Mosaert: adembenemend design en de ecologische verantwoordelijkheid van merken. Nu, eind april, is het tijd voor de “reveal”. De campagne Mini x Mosaert omvat OOH in de vorm van twee ecologische megabanners in Antwerpen en Brussel met “The Breath” -technologie van Urban Media. “The Breath” zuivert omgevingslucht door CO2 op te vangen. Online wordt er krachtig ingezet op online video met 60" en 15" versies en indrukwekkende displayformaten. Ook op TV koos Initiative voor impact met de uitzending van de 60’’ spot op SBS en RMB in prime time op 22/4 en voor een bumper/jingle op Play4 / La Une / Tipik / AB3. Op radio komen er op maat gemaakte in-script-advertenties in de ochtendshow van Béné op Tipik, met aanwezigheid op de sociale netwerken van zowel de gastvrouw als Tipik.
Credits
Media agency: Initiative – Maude Coquelet
Communication agency: TBWA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]