Minions veroveren horeca en winkelrekken

Op de film is het nog wachten tot eind juli, nu al zijn de Minions (een spin-off van ‘Despicable Me’) onderwerp van branded content. Zo gebruikt Amazon sinds kort de kleine gele figuurtjes als decoratie op verzenddozen, waarbij de klanten naar een speciale pagina over de Minions worden geleid. McDonald’s verkoopt dan weer dozen met 20 'nuggets', met daarbij exclusieve speelgoedjes (voorlopig enkel in Brazilië en de Filippijnen). Zelfs Tic-Tac doet mee met de gekte en lanceerde in Frankrijk snoepjes met met bananensmaak. En in eigen land? Dupuis publiceerde deel 1 van een stripverhaal van de hand van Ah-Koon en Collin en ook andere Belgische bedrijven doen iets met de Minions. Zo krijgen de Minions eigen ijs bij Jacques IJs: push ups (vanille met crunchy chocolade), minihoorntjes (vanille/marshmallow), surprise cups (vanille/aardbei) en squeezers (citroen en blue raspberry).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]