Minions veroveren horeca en winkelrekken

Op de film is het nog wachten tot eind juli, nu al zijn de Minions (een spin-off van ‘Despicable Me’) onderwerp van branded content. Zo gebruikt Amazon sinds kort de kleine gele figuurtjes als decoratie op verzenddozen, waarbij de klanten naar een speciale pagina over de Minions worden geleid. McDonald’s verkoopt dan weer dozen met 20 'nuggets', met daarbij exclusieve speelgoedjes (voorlopig enkel in Brazilië en de Filippijnen). Zelfs Tic-Tac doet mee met de gekte en lanceerde in Frankrijk snoepjes met met bananensmaak. En in eigen land? Dupuis publiceerde deel 1 van een stripverhaal van de hand van Ah-Koon en Collin en ook andere Belgische bedrijven doen iets met de Minions. Zo krijgen de Minions eigen ijs bij Jacques IJs: push ups (vanille met crunchy chocolade), minihoorntjes (vanille/marshmallow), surprise cups (vanille/aardbei) en squeezers (citroen en blue raspberry).
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]