Op de film is het nog wachten tot eind juli, nu al zijn de Minions (een spin-off van ‘Despicable Me’) onderwerp van branded content. Zo gebruikt Amazon sinds kort de kleine gele figuurtjes als decoratie op verzenddozen, waarbij de klanten naar een speciale pagina over de Minions worden geleid. McDonald’s verkoopt dan weer dozen met 20 'nuggets', met daarbij exclusieve speelgoedjes (voorlopig enkel in Brazilië en de Filippijnen). Zelfs Tic-Tac doet mee met de gekte en lanceerde in Frankrijk snoepjes met met bananensmaak. En in eigen land? Dupuis publiceerde deel 1 van een stripverhaal van de hand van Ah-Koon en Collin en ook andere Belgische bedrijven doen iets met de Minions. Zo krijgen de Minions eigen ijs bij Jacques IJs: push ups (vanille met crunchy chocolade), minihoorntjes (vanille/marshmallow), surprise cups (vanille/aardbei) en squeezers (citroen en blue raspberry).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]