Damen Koffie kiest voor een nieuwe look die een nieuwe generatie koffiekenners moet aanspreken. Koffie is volgens de koffiefabrikant namelijk een drank en ritueel dat elke nieuwe generatie kan overtuigen. Denk maar aan de vele koffiebars vol hippe mensen in een trendy stadsbuurt. Damen Koffie is een jong koffiemerk, maar dan met de expertise van een ambachtelijke branderij die al meer dan negentig jaar bestaat. Het label heeft zijn hoofdkwartier in het Oost-Vlaamse Oudenaarde, de branderij vindt zich in Aalst. Het merk heeft trouwe en enthousiaste klanten opgebouwd bij kleinhandelaars zoals bakkerijen en delicatessenzaken. Daarnaast staat het ook sterk in elektrowinkels die koffieapparaten, espressomachines en dergelijke meer verkopen.
Met zijn nieuwe branddesign wil Damen Koffie een warme klasse communiceren, zonder een omasfeertje op te roepen. Het logo toont een koffiekopje en is tegelijk de gekantelde D van de merknaam. De nieuwe verpakkingen werden ontwikkeld in samenwerking met communicatiebureau Mink uit Kruishoutem.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]