Mink is gek op Damen Koffie

Design / News / Retail

damen koffieDamen Koffie kiest voor een nieuwe look die een nieuwe generatie koffiekenners moet aanspreken. Koffie is volgens de koffiefabrikant namelijk een drank en ritueel dat elke nieuwe generatie kan overtuigen. Denk maar aan de vele koffiebars vol hippe mensen in een trendy stadsbuurt. Damen Koffie is een jong koffiemerk, maar dan met de expertise van een ambachtelijke branderij die al meer dan negentig jaar bestaat. Het label heeft zijn hoofdkwartier in het Oost-Vlaamse Oudenaarde, de branderij vindt zich in Aalst. Het merk heeft trouwe en enthousiaste klanten opgebouwd bij kleinhandelaars zoals bakkerijen en delicatessenzaken. Daarnaast staat het ook sterk in elektrowinkels die koffieapparaten, espressomachines en dergelijke meer verkopen.
Met zijn nieuwe branddesign wil Damen Koffie een warme klasse communiceren, zonder een omasfeertje op te roepen. Het logo toont een koffiekopje en is tegelijk de gekantelde D van de merknaam. De nieuwe verpakkingen werden ontwikkeld in samenwerking met communicatiebureau Mink uit Kruishoutem.
damen koffie2