Damen Koffie kiest voor een nieuwe look die een nieuwe generatie koffiekenners moet aanspreken. Koffie is volgens de koffiefabrikant namelijk een drank en ritueel dat elke nieuwe generatie kan overtuigen. Denk maar aan de vele koffiebars vol hippe mensen in een trendy stadsbuurt. Damen Koffie is een jong koffiemerk, maar dan met de expertise van een ambachtelijke branderij die al meer dan negentig jaar bestaat. Het label heeft zijn hoofdkwartier in het Oost-Vlaamse Oudenaarde, de branderij vindt zich in Aalst. Het merk heeft trouwe en enthousiaste klanten opgebouwd bij kleinhandelaars zoals bakkerijen en delicatessenzaken. Daarnaast staat het ook sterk in elektrowinkels die koffieapparaten, espressomachines en dergelijke meer verkopen.
Met zijn nieuwe branddesign wil Damen Koffie een warme klasse communiceren, zonder een omasfeertje op te roepen. Het logo toont een koffiekopje en is tegelijk de gekantelde D van de merknaam. De nieuwe verpakkingen werden ontwikkeld in samenwerking met communicatiebureau Mink uit Kruishoutem.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]