Media Mirror België kende een testfase in het najaar van 2016, als nieuwe en interactieve manier van spiegelreclame. Ondernemer Tom Herrijgers (van digital agency Marbles) heeft in deze fase contacten gelegd met diverse locaties en bedrijven, die positief reageerden op het verhaal.
Vanaf vandaag 1 maart 2017 is Kenneth De Decker COO van het bedrijf. Hij heeft jarenlange ervaring opgedaan bij de Lierse communicatiegroep dynamoo.biz, bekend van o.a. kmo-insider. Het uitbouwen van het logistieke netwerk, marketing en sales vallen onder zijn bevoegdheden.
Kenneth De Decker is erg blij met zijn nieuwe functie. “De afgelopen 11 jaar ben ik in contact gekomen met diverse communicatie- en marketingmogelijkheden. Het idee, concept en plan van aanpak hadden me na het eerste gesprek reeds gecharmeerd. Dankzij het opgebouwde netwerk, kunnen we ook snel van start gaan in de B2B- en B2C-omgeving. Ook is de samenwerking met Nederland een motiverend pluspunt.”
Simon Hanemaaijer, bezieler en eigenaar van Media Mirror Nederland, bevestigt: “Tom contacteerde ons vorig jaar om verder uit te breiden naar België. We zijn blij dat, met de komst van Kenneth, de Belgische tak ook de markt gaat veroveren. In Nederland hebben we reeds een netwerk van meer dan 1300 spiegels, en dat potentieel is zeker beschikbaar in België.”
Deze nieuwe manier van communiceren heeft diverse segmentatiemogelijkheden op vlak van locatie, interesses en geslacht, wat een eerder uitzonderlijk criteria is in de marketingwereld. Media Mirror België stelt als doelstelling om in 2017 te groeien naar een netwerk van 350 spiegels en een bezettingsgraad van 75%.
https://www.youtube.com/watch?v=Bllm7fnd6Ek&feature=youtu.be