Mitsubishi Motors en LDV United hebben geen salonwagens

Het Autosalon, elk automerk kijkt er reikhalzend naar uit. Want het Brussels Expo is natuurlijk dé plek waarop de allernieuwste modellen kunnen schitteren op een zijdezacht tapijt, omringd door honderden spotlights. Behalve voor Mitsubishi. Want in feite horen hun stevige wagens niet thuis in een steriele showroom, maar zijn ze gebouwd om schitteren op de weerbarstige wegen van de realitieit. In weer en wind. Daarom claimt Mitsubishi tijdens het Salon één ding: ‘wij hebben geen salonwagens’.
Sinds het vorige Autosalon communiceert Mitsubishi steeds dezelfde kernwaarheid: ‘onze robuuste wagens kunnen veel verdragen’. Toen met de boodschap dat ze gebouwd zijn voor de Belgische wegen. Dit jaar wordt de claim dat Mitsubishi geen salonwagens heeft uitgerold in alle media.
Dat gaat van social video’s (Facebook, Intagram, Youtube), radiospots, dealer ads, influencer video’s tot integratie op het Salon en zelfs een landkaart met 10 bestemmingen waar je met je Mitsubishi liever wil staan dan in paleis 6.
Credits
Client: Mitsubishi Motors
Contacts: Tom Verbruggen, Louise De Bast
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle
CD: Dries De bruyn
Creation: Julie Vanderbeck, Matthew Lootens
Acount Director: Julie Oostvogels
Account Manager: Ghizlan Afasi, Ineke Beeckmans, Ine Mannaerts
Strategy: Jef Raeman, Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
Video Photo Production: Bounce Rocks
Director/Photographer: Nico Caignie
Radio Production: Sonhouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]