De MIVB zet zich in om het Brusselse leven dagelijks te verbeteren en te vergemakkelijken. Want de MIVB houdt van Brussel. Maar ze moest vaststellen dat reizigers, zij het toeristen of zij het de Brusselaars zelf, niet altijd goed op de hoogte zijn van alles wat er te beleven valt in Brussel. De MIVB wil z’n thuisstad en z’n verschillende wijken promoten door z’n reizigers te stimuleren om de mooiste plekken van Brussel te ontdekken. Plaatsjes die vaak onbekend zijn bij het grote publiek. Want als de mensen Brussel laten bruisen, dan is het de MIVB die Brussel laat bewegen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]