MIVB en Mortierbrigade brengen Voices of Christmas op straat

De feesten zien er dit jaar iets anders uit. Bijna iedereen zal met Kerstmis geliefden moeten missen. Daarom gaven de MIVB en Mortierbrigade Belgen de kans om hun kerstwensen naar hun naasten te sturen in de vorm van kerstliedjes. De boodschappen worden gezongen door « Petits Chanteurs du Collège Saint-Pierre », opgenomen en daarna afgespeeld voor de woningen van de bestemmelingen. Een originele manier om elkaar te verbinden, wanneer samenkomen met familie en vrienden net heel belangrijk is.
Iedereen die een wens wil brengen met de «Voices of Christmas» bus, mocht een boodschap opsturen via de website of de sociale mediakanalen van de MIVB. De «Voices of Christmas» bus zal ze dan meteen naar de juiste bestemmelingen brengen. De bus rijdt uit op 15, 17, 18 en 23 december. De persoon die een bericht heeft gestuurd wordt de dag vooraf per e-mail op de hoogte gesteld.
Na het succes van de “Voices of Brussels” campagne tijdens eind april, gaven Mortierbrigade en MIVB Brusselaars nu dus de kans om warme boodschappen te delen tijdens de kerstperiode.Tijdens de lockdown, bracht de Voices of Brussels-bus toen gepersonaliseerde berichten aan geliefden in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De actie werd met ongelofelijk veel enthousiasme onthaald en werd gezien als een voorbeeld van grensverleggende solidariteit.
Credits
Client: MIVB – Voices of Christmas
Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Ruth Neirinckx, Melisa De Wilde
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe Deceuster
Strategic Director: Vincent D’Halluin
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Copy NL: Adriaan De Laender
Lead Producer: Amandine Clio
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
Design: Vito Latorrata, Sophie Bayeul
Illustration & animation: De Kwekerij - Barbara Vandekonijnen
Video production : DIGIZIK
Video Producer and Project Manager : Samantha Lomonaco
Director and Camera : André Mutanga
Account Director : Justine Cuylits
Sonhouse: Music supervision
Poum Tchak: Song writing
Chorale: Les Petits Chanteurs du Collège Saint-Pierre – Romain Verbeeren
Production accessories: About Monday
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]