MIVB en Mortierbrigade maken hun EK-selectie bekend

Tijdens het EK zullen de werknemers van de MIVB net als onze nationale voetbalploeg het beste van zichzelf geven. Niet om goals te scoren, maar wel om alle supporters veilig op hun bestemming te brengen voor en na de match. Een engagement waar de geselecteerde chauffeurs best trots op mogen zijn.
In die geest bedacht Mortierbrigade een affichagecampagne waarin de EK-selectie van de MIVB wordt voorgesteld. Zij hebben ook een Carrasco, De Bruyne, Doku, Tielemans en Vertongen die klaarstaan, op wie we allemaal op kunnen rekenen.
Op sociale media werd de campagne alvast enorm goed onthaald met duizenden likes op de organische posts na amper 24 uur.

Credits:
Client: MIVB/STIB
Client contacts: Barbara Foucart, Melisa De Wilde
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Client Services Director : Catherine Hamers
Account Director: Lore Debulpaep
Account Executive: Delphine Rondelez
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






