MIVB kiest opnieuw voor mortierbrigade

Budgets / Communication / News

STIBMortierbrigade en de MIVB (STIB in het Frans) legden de voorbije jaren een mooi parcours af. Dat geeft geen zekerheid als er een nieuwe aanbesteding is. Maar kijk. De resultaten van de pitch voor de MIVB zijn bekend. Na de strijd voor de hand van de MIVB, koos het bedrijf uiteindelijk opnieuw voor mortierbrigade.

5 jaar geleden stapten mortierbrigade en de MIVB voor het eerst in het huwelijksbootje. Tijdens deze vruchtbare samenwerking steeg het aantal reizigers en de MIVB bereikte haar hoogste tevredenheidsscore. En die tevredenheid is ook bij mortierbrigade de hoogte in gegaan, nadat ze het budget opnieuw won, na een pitch tegen Wunderman, Publicis en Air. Lionel Lammens, Marketing Directeur van de MIVB: « De keuze was niet eenvoudig, want we kregen vier sterke dossiers binnen. Soms is het moeilijker voor het huidige bureau om zijn adverteerder te verrassen, zeker na vele jaren van samenwerking. Toch slaagde mortierbrigade daarin, door kwalitatief werk voor te stellen dat beantwoordt aan onze verwachtingen en onze uitdagingen, terwijl het tegelijk een nieuwe wind laat waaien door de creatie »

De eerste resultaten van de nieuwe samenwerking zullen vanaf begin 2020 te zien zijn.