MIVB/STIB en Fantastic bewegen samen

Crea / News

Voor het corporate brand Beweeg Brussel/Bougeons Bruxelles vormt de MIVB/STIB al een team met Mortierbrigade. Binnen dezelfde 62MILES-groep zorgt Fantastic nu voor het nieuwe employer brand. Met “Beweeg Samen/Bougeons Ensemble” sluit dat naadloos aan op het corporate verhaal.

Wie aan werken bij de MIVB/STIB denkt, denkt vooral aan rijden met de bus, metro of tram. De bestuurders vormen dan ook een belangrijke schakel, maar 376 miljoen ritten, in 2023, tot een goed einde brengen is het werk van veel meer mensen. De Brusselse vervoersmaatschappij heeft nog 299 andere functies in het aanbod. En die jobs en talenten brengt Fantastic nu naar buiten, want de MIVB/STIB is een interessante werkgever. 

Het openbaar vervoer nemen is samen bewegen. Werken bij de MIVB/STIB is dat ook. Vanuit dat inzicht vertrekt het employer brand ‘Beweeg Samen’. Want dat het leven niet in één rechte lijn loopt, begrijpt de MIVB/STIB als geen ander. Hoe het traject van jouw carrière er ook uitziet, de 300 soorten jobs en meer dan 10.0000 collega’s brengen je sowieso waar je wil zijn.

Via verschillende kanalen, van radio over print, tot social en OOH, leer je de medewerkers, hun jobs en persoonlijke trajecten kennen. Echte jobs en vooral echte verhalen, daar gaat het over. Van bestuurders tot ingenieurs, IT’ers, technici en marketingprofielen. De campagne toont de grote diversiteit aan jobs, mensen en talenten en hoe die allemaal samen bewegen.

Beeld: © STIB-MIVB 2024