MIVB-website onthult nieuwe look

Een nieuwe look, informatie die makkelijker terug te vinden is, een website die volledig is aangepast aan verschillende toestellen,… De website van de MIVB onderging een facelift om nog meer aan de noden van reizigers te beantwoorden.
De MIVB-website behoort tot één van de meest bezochte websites in België. Iedere maand raadplegen gemiddeld ruim 1,6 miljoen personen de MIVB-website. De website werd opgesmukt om nog meer te beantwoorden aan de noden en vragen van de gebruikers. Behalve een nieuwe, aangenamere en modernere “look and feel”, biedt de website zijn gebruikers eveneens verschillende nieuwigheden om hun zoekopdracht te vergemakkelijken.
Met deze vernieuwde website zet de MIVB de volgende stap in haar digitale evolutie, na de lancering van de portaalsite voor Open Data, het wifi-aanbod in de stations en Go Easy, het programma om vervoerbewijzen online op te laden.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


