IAB MIXX Awards Europe, het internationale reclamefestival voor digitale marketing, schiet uit de startblokken. Europese campagnes die eerder al een digitale prijs wonnen (in een nationale of internationale awarduitreiking) zijn voortaan welkom om campagnes in te dienen. Dat kan in 13 categorieën: Brand Advertising, Direct Response/Lead Generation, Video Advertising, Social Media, Search Advertising, Native Advertising, Branded Content, Responsive Display Advertising, Virtual and Augmented Reality, or other new technologies, Campaign Effectiveness, Programmatic Advertising, Integrated Advertising en Effective Use of Data. Meerdere categorieën per campagne zijn toegelaten.
De MIXX Awards jury wordt voorgezeten door Anna Lubwoska, die wordt bijgestaan door toonaangevende experts uit de Europese digitale advertentiemarkt. De winnaars zullen worden bekend gemaakt tijdens Interact 2019, de digital advertising conferentie van IAB Europe. En ook de inschrijvingen voor de IAB Europe Research Awards 2019 zijn geopend. Deze awards erkennen grote Europese digitale onderzoeksprojecten en de bijdrage die zij hebben geleverd aan de ontwikkeling van de digitale reclamebranche.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]