MKKM werd in 2016 opgericht en telt nu negen medewerkers, onder wie oprichtster Maha Karin-Hosselet en managing director Mathieu Hosselet. De social media experts van MKKM creëren campagnes, bouwen community's en monitoren en optimaliseren resultaten. Tijd om een tandje bij te steken, dacht men bij MKKM, en het bureau trakteerde zichzelf op een nieuwe, Engelstalige website. Op dit moment behoren vele klanten van het bureau tot de sectoren gezondheid, verzekering en diensten. Dat wil men nu uitbreiden, ook geografisch: met de nieuwe website als visitekaartje probeert MKKM, dat zijn thuisbasis heeft in het Waals-Brabantse Terhulpen, meer klanten in Vlaanderen en in het buitenland aan te trekken.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]