MKKM werd in 2016 opgericht en telt nu negen medewerkers, onder wie oprichtster Maha Karin-Hosselet en managing director Mathieu Hosselet. De social media experts van MKKM creëren campagnes, bouwen community's en monitoren en optimaliseren resultaten. Tijd om een tandje bij te steken, dacht men bij MKKM, en het bureau trakteerde zichzelf op een nieuwe, Engelstalige website. Op dit moment behoren vele klanten van het bureau tot de sectoren gezondheid, verzekering en diensten. Dat wil men nu uitbreiden, ook geografisch: met de nieuwe website als visitekaartje probeert MKKM, dat zijn thuisbasis heeft in het Waals-Brabantse Terhulpen, meer klanten in Vlaanderen en in het buitenland aan te trekken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]