MNM en Lijncom geven Antwerpen ‘good vibes’

Dankzij een opmerkelijke OOH-campagne in Antwerpen wil MNM het hele jaar door een breed publiek aanspreken. De radiozender wil met deze full wrap-tram in regenboogkleuren, dagelijks in en rond het centrum van Antwerpen, een liefdevolle boodschap de wereld insturen die boven de massa uitsteekt. Tegelijkertijd willen ze het publiek bewust maken van gendergelijkheid en LGBTQI+ rechten.
Bovendien loopt de buitenbekleding i.s.m. Lijncom over in de binnenkant, waardoor de tram extra opvalt. In de tram vind je MNM-vloerstickers, banners en wobblers waarmee ook de binnenkant wordt ondergedompeld met liefde in alle talen. Zo werd er een totaalbeleving gecreëerd om mensen op allerlei manieren te vertellen om te zorgen voor elkaar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]