MNM grijpt digitale kansen

Op woensdag 7 maart staat jongerenzender MNM helemaal in het teken van de digitale revolutie. Die dag organiseren MNM, Proximus en VRT voor het tweede jaar op rij samen Let's get digital, een exclusieve showcase van alles waar 'digitaal' voor staat. Let's get digital staat voor digitale workshops voor jongeren. Elke masterclass focust op een ander domein binnen de digitale wereld, zoals virtual en augmented reality, smart city, gaming, game development en digital trends. De luisteraar krijgt tijdens Planeet De Cock van 16 tot 18 uur een idee hoe jongeren hun digitale kansen optimaal kunnen grijpen.
Alle workshops vinden plaats in het indrukwekkende MAS in Antwerpen. De locatie en het project sluiten aan bij de missie van stad Antwerpen om iedereen te inspireren om mee vorm te geven aan Antwerp Smart City. Het doel is om de stad via slimme technologie intelligenter te organiseren zodat ze duurzamer en wendbaarder kan worden. Let's get digital biedt dan ook de ideale kans voor jongeren om hen op een toegankelijke manier de mogelijkheden te tonen van een slimme stad. Inschrijven kan via mnm.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]