At-thetable heeft voor Mobile Vikings een nieuwe campagne bedacht om mensen te verlossen van hun tv-decoder. De campagne vertrekt van het idee dat honderden euro’s per jaar betalen voor een tv-abonnement niet meer van deze tijd is. Meer nog, ze vinden het prehistorisch. Want series en films, die stream je toch gewoon via apps. En met het onbeperkt internet van Mobile Vikings doe je het "vollenbak" en zonder limieten. De campagne wordt uitgerold op tv, social, Twitch en radio.
CREDITS
Client: Mobile Vikings
Contact: Maarten Raes, Valerie Deckers, Laurens Selathuri, Frederik Mallet
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Girbe Bogaerts & Yannick De Haes
Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Strategy: Jorian Vanvossel
TV Production company: Visuals Internationals
Director: Thomas Vangeel
DOP: Jurgen Geevels
Producer: Lyn Bleyen
Casting: Le Quartier & CA/ST
Make-up: Johanna Cools & Emilie De Roo
Styling: Jan Dendievel
Setdressing: Studio Woot Woot
Editing: Thomas Vangeel
Grading: Tom Mulder
Post productie: Visuals Internationals
Sound: Sonhouse
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]