Mobile Vikings blijft niet hangen in het verleden met at-thetable

At-thetable heeft voor Mobile Vikings een nieuwe campagne bedacht om mensen te verlossen van hun tv-decoder. De campagne vertrekt van het idee dat honderden euro’s per jaar betalen voor een tv-abonnement niet meer van deze tijd is. Meer nog, ze vinden het prehistorisch. Want series en films, die stream je toch gewoon via apps. En met het onbeperkt internet van Mobile Vikings doe je het "vollenbak" en zonder limieten. De campagne wordt uitgerold op tv, social, Twitch en radio.
CREDITS
Client: Mobile Vikings
Contact: Maarten Raes, Valerie Deckers, Laurens Selathuri, Frederik Mallet
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Girbe Bogaerts & Yannick De Haes
Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Strategy: Jorian Vanvossel
TV Production company: Visuals Internationals
Director: Thomas Vangeel
DOP: Jurgen Geevels
Producer: Lyn Bleyen
Casting: Le Quartier & CA/ST
Make-up: Johanna Cools & Emilie De Roo
Styling: Jan Dendievel
Setdressing: Studio Woot Woot
Editing: Thomas Vangeel
Grading: Tom Mulder
Post productie: Visuals Internationals
Sound: Sonhouse
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]