Mobile Vikings verkoopt vandaag voor het eerst in haar geschiedenis abonnementsformules. De abonnementen focussen op mobiele data: Vikings krijgen dubbel zoveel mobiele data als wat vandaag gangbaar is bij de concurrerende abonnementen op de mobiele markt. Zo blijft de Hasseltse operator het voortouw nemen in de stijgende vraag naar mobiele data, die vooral gedreven wordt door streaming. De operator breidt daarmee haar aanbod, tot dusver beperkt tot herlaadkaarten, fors uit.
“We gaan hiermee in op de vraag die we al jaren krijgen vanuit onze community,” zegt Chief Viking Herbert Vanhove. “Met ons aanbod herlaadkaarten hebben we er altijd naar gestreefd om onze leden het beste op de markt te bieden. Het is tijd voor de volgende logische stap: op het vlak van de herlaadkaarten hebben we de Belgische markt danig dooreengeschud, nu pakken we de abonnementen aan.”
Mobile Vikings onderscheidde zich sinds haar oprichting op het vlak van mobiele data. Het revolutionair aanbod herlaadkaarten blijft de toon zetten. Die lijn wil Mobile Vikings doortrekken met haar nieuwe abonnementen. In de drie abonnementsformules die nu voorgesteld worden, ligt de klemtoon daarom opnieuw op een competitieve bundel mobiele data.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]