Mobile Vikings verkoopt vandaag voor het eerst in haar geschiedenis abonnementsformules. De abonnementen focussen op mobiele data: Vikings krijgen dubbel zoveel mobiele data als wat vandaag gangbaar is bij de concurrerende abonnementen op de mobiele markt. Zo blijft de Hasseltse operator het voortouw nemen in de stijgende vraag naar mobiele data, die vooral gedreven wordt door streaming. De operator breidt daarmee haar aanbod, tot dusver beperkt tot herlaadkaarten, fors uit.
“We gaan hiermee in op de vraag die we al jaren krijgen vanuit onze community,” zegt Chief Viking Herbert Vanhove. “Met ons aanbod herlaadkaarten hebben we er altijd naar gestreefd om onze leden het beste op de markt te bieden. Het is tijd voor de volgende logische stap: op het vlak van de herlaadkaarten hebben we de Belgische markt danig dooreengeschud, nu pakken we de abonnementen aan.”
Mobile Vikings onderscheidde zich sinds haar oprichting op het vlak van mobiele data. Het revolutionair aanbod herlaadkaarten blijft de toon zetten. Die lijn wil Mobile Vikings doortrekken met haar nieuwe abonnementen. In de drie abonnementsformules die nu voorgesteld worden, ligt de klemtoon daarom opnieuw op een competitieve bundel mobiele data.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]