Mondial Relay gaat van start met zijn eerste reclamecampagne op de Vlaamse televisiezenders. De spot stelt Mondial Relay bij de Vlaamse consument voor als een voordelig (verzendingen vanaf € 3,75 incl. kosten) en praktisch (meer dan 1.100 afhaalpunten in België) alternatief om pakjes te verzenden en te ontvangen. Volgens een enquête van Dedicated1 bieden de afhaalpunten tal van voordelen. Het feit dat je niet thuis hoeft te wachten op een levering (45%) komt als voornaamste troef naar boven, gevolgd door de flexibiliteit (38%), de beschikbaarheid in de buurt (35%) en de laagste prijs voor dergelijke pakjesdiensten (34%).
De spot telt drie scènes en brengt de bijzonder eenvoudige verwerking door de klant in beeld. De reclame rondt af met een welkomstaanbod. Deze campagne speelt in op het ultieme gevoel van vrijheid waar consumenten steeds vaker naar op zoek zijn en benadrukt dat het aanbod op maat is van hun levensstijl. De spot werd gemaakt in samenwerking met freelance 2D/3D-motiondesigner Pascal Verkindt en Florence Parein, oprichtster van HelloFlo, een productiehuis voor audiovisuele communicatie in Noord-Frankrijk.
De reclamespot is van 21 februari tot 11 maart te zien op Vtm, Q2, Vitaya en Caz. Tegelijk loopt er ook een onlinecampagne op de sociale netwerken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]