Monizze en Bowling Brands eren teamspirit op het werk

Crea / News

Monizze, de uitgever van maaltijd-, eco- en cadeaucheques, nam eind vorig jaar Bowling Brands onder de arm om een unieke marktpositie te claimen in een sector die gedomineerd wordt door twee grote spelers.

Alhoewel – ook bij Monizze – de werkgever of de HR-verantwoordelijke de belangrijkste beslissingsnemer is, focust dit merk zich in haar communicatie meer op het positieve effect op de werknemers. “De ‘easiness’ om alle extralegale voordelen 100% elektronisch aan te bieden op één kaart en platform en de goede service is voor Monizze immers een olympisch minimum. De werkgever ondersteunen om de tevredenheid van zijn werknemers te verhogen, is waar het merk voor staat,” klinkt het. Een van de belangrijke pijlers hierbij is een collegiale sfeer op de werkvloer verbeteren. Monizze ondersteunt met haar producten deze teamspirit op de werkvloer: met maaltijdcheques kan je ook eens met je collega’s op restaurant en samen sporten na het werk wordt nog makkelijker via het Activ’ platform van Monizze.

Het belang van collega’s is nog groter geworden door de coronacrisis. Homeworking heeft voordelen, maar zal nooit de energie vervangen die je krijgt door fysiek samen te werken. De blikken van verstandhouding, het samen te lachen, het samen lunchen,... we hebben het allemaal sterk gemist tijdens de afgelopen maanden. Gelukkig is de lockdown gedaan. Heel wat mensen blijven nog een tijdje thuiswerken, maar steeds meer werknemers gaan weer (voor een paar dagen per week) naar kantoor. Een ideaal moment dus om deze teamspirit op het werk te eren. Bowling Brands en Monizze vertaalden dit in verschillende 30” en 5” spots die lopen tot 20 juni op Radio 1.

Credits
Adverteerder: Monizze
Contactpersoon: Nathalie Lemmer
Agency: Bowling Brands
Creatief Directeur Christophe Ghewy
Copywriter: Paul Wauters
Head of Strategy: Gwenn Nevelsteen
Sr. Project Manager: Romy Vierhouten 
Productie: Studio Helsinki