Deze herfst zal het Scandinavische modemerk Monki live shopping introduceren op haar website. Zo kunnen fans van Monki deelnemen aan een shoppingervaring in real time. Ze kunnen communiceren met de persoon die streamt en met andere klanten. Daarnaast kunnen ze de producten die ze live zien, aankopen zonder de stream te verlaten.
Verder introduceert het modemerk ook Monkisphere, een nieuw digitaal platform dat kadert in de ambitie van het merk om het voortouw te nemen wat betreft social shopping en in contact treden met de community. Monkisphere zal aanvankelijk live gaan als een bètaversie. Het is een plek waar leden vragen kunnen stellen en beantwoorden, en kennis kunnen delen met anderen via een chatfunctie op monki.com. Wie nog meer contact wil met de Monki-community kan er ook de laatste Monki-fashion beoordelen, recensies schrijven en outfits samenstellen.
“We zijn erg enthousiast om als eerste live shopping te introduceren op onze website en een nieuw community platform te creëren. Monki heeft al veel gecocreëerd met de community. Met deze nieuwe initiatieven willen we die cocreatie naar een hoger niveau tillen,” zegt Eleonore Nygårds, hoofdredactrice bij Monki.
De eerste livestream staat gepland in de herfst van 2019. De eerste bètaversie van Monkisphere is beschikbaar sinds begin oktober.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]