Mooimakers strijdt tegen zwerfvuil met Clear Channel

Mooimakers lanceert een creatieve sensibiliseringscampagne om te strijden tegen zwerfvuil en roept het publiek op om zich op straat te gedragen zoals thuis. Om de Vlamingen bewust te maken van het publieke eigendom, werden vijf reizende bushokjes (Gent, Antwerpen en Kortrijk) ingericht zoals een woonkamer, onder de slogan “Doe alsof je thuis bent, gooi je afval niet op de grond”.
Tegelijkertijd creëerden 25 Adshel 2m² borden in Gent en Antwerpen de illusie van een huiskamer dankzij een optisch effect waarbij je uit het raam van een huis kijkt. De creatieve actie is versterkt met een massale aanwezigheid van Adshel 2m² borden in het noorden van het land. De sensibiliseringscampagne loopt de hele zomer lang op diverse kanalen waaronder radio, sociale media, evenementen, festivals en lokale initiatieven.
De out-of-home campagne vindt plaats van 13 tot 19 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Mooimakers, Kinetic, GroupM, LDV United, Lewis, La Manche, Madzuli en Clear Channel Create.
Het project Mooimakers werd gelanceerd door Vlaanderen Mooi, een initatief van OVAM (Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij), Fost Plus en de VVSG (Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten), die samen de strijd tegen zwerfvuil en sluikstort aangaan.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]