Mooimakers en LDV United introduceren lege packshots

Nog altijd belanden te veel lege blikjes en flesjes op de straat. Om iedereen duidelijk te maken dat afval wel degelijk thuishoort in de vuilnisbak lanceren LDV United en Mooimakers een opvallende en unieke campagne. Gedurende één week haakt Mooimakers in op de lopende reclamecampagnes van enkele grote frisdrankmerken door middel van lichtjes aangepaste eigen varianten. Die verschijnen telkens vlak na het origineel en zijn qua vormgeving gelijkaardig. Enkel de zeer herkenbare packshots werden omgewisseld met lege verpakkingen en de headlines kregen een subtiele twist. Altijd met dezelfde boodschap: Geniet van je frisdrank, maar gooi je lege flesje achteraf in de vuilnisbak.
Credits
Client: Mooimakers
Contacts: Kelly Baetens, Ward Mertens
Agency: LDV United
Account Team: Marieken Maes
CD: Kristof Snels
Creation: Wesley Kuystermans
Creation: Yannick Schoch
Design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Photographer: Greg Smolders
PR: Lewis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]