Mooimakers en LDV United introduceren lege packshots

Crea / News

Mooimakers3Nog altijd belanden te veel lege blikjes en flesjes op de straat. Om iedereen duidelijk te maken dat afval wel degelijk thuishoort in de vuilnisbak lanceren LDV United en Mooimakers een opvallende en unieke campagne. Gedurende één week haakt Mooimakers in op de lopende reclamecampagnes van enkele grote frisdrankmerken door middel van lichtjes aangepaste eigen varianten. Die verschijnen telkens vlak na het origineel en zijn qua vormgeving gelijkaardig. Enkel de zeer herkenbare packshots werden omgewisseld met lege verpakkingen en de headlines kregen een subtiele twist. Altijd met dezelfde boodschap: Geniet van je frisdrank, maar gooi je lege flesje achteraf in de vuilnisbak.

Mooimakers2 Mooimakers

 

Credits

 

Client: Mooimakers

Contacts: Kelly Baetens, Ward Mertens

Agency: LDV United

Account Team: Marieken Maes

CD: Kristof Snels

Creation: Wesley Kuystermans

Creation: Yannick Schoch

Design: Niki Desiron, Jeffrey Uten

Strategy: Tomas Sweertvaegher

Photographer: Greg Smolders

PR: Lewis