Nog altijd belanden te veel lege blikjes en flesjes op de straat. Om iedereen duidelijk te maken dat afval wel degelijk thuishoort in de vuilnisbak lanceren LDV United en Mooimakers een opvallende en unieke campagne. Gedurende één week haakt Mooimakers in op de lopende reclamecampagnes van enkele grote frisdrankmerken door middel van lichtjes aangepaste eigen varianten. Die verschijnen telkens vlak na het origineel en zijn qua vormgeving gelijkaardig. Enkel de zeer herkenbare packshots werden omgewisseld met lege verpakkingen en de headlines kregen een subtiele twist. Altijd met dezelfde boodschap: Geniet van je frisdrank, maar gooi je lege flesje achteraf in de vuilnisbak.
Credits
Client: Mooimakers
Contacts: Kelly Baetens, Ward Mertens
Agency: LDV United
Account Team: Marieken Maes
CD: Kristof Snels
Creation: Wesley Kuystermans
Creation: Yannick Schoch
Design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Photographer: Greg Smolders
PR: Lewis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]