Iedereen heeft wel een minder mooi kantje. De ene parkeert weleens dubbel, de andere kletst erop los tijdens concerten. Gelukkig komt Mooimakers met een geweldig excuus waardoor je deze gewoontes niet moet laten: de jaarlijkse Lenteschoonmaak. Iedereen die eraan deelneemt, compenseert dat mindere kantje met een heel mooie gewoonte: de stoep proper houden.
Tijdens deze campagne zet Mooimakers enkele mensen met zo’n minder kantje in de kijker. Mensen waarvan ze bij het bureau fan zijn, want ook zij doen mee aan de Lenteschoonmaak, hét moment waarop elke Vlaming wordt opgeroepen om z’n stoep proper te houden. Jan De Smet (ex-Nieuwe Snaar) brengt op zijn eigen wijze een lied over twijfelachtige weldoeners als Bram die nooit een pint trakteert of Raf die zijn mes altijd aflikt. Deze liedjes zijn te horen op de radio. Daarnaast werden er voor twee nummers videoclips gemaakt waarin Jan opduikt als zingende commentator van minder mooie kantjes. Deze video’s worden ingezet op de social media kanalen van Mooimakers en zullen te zien zijn in de bioscoop.
Credits:
Client: Mooimakers
Contacts: Ward Mertens, Kelly Baetens
Agency: LDV United
CD: Kristof Snels
CD: Dries De Bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Julie Vanderbeck
Creation: Matthew Lootens
Account Team: Elise Crispeels, Ine Mannaerts
Account Director: Marieken Maes
Graphic Design: Jeffrey Uten
Radio Production Company: Sonicville
Production: Diplomat
Director: Wim Geudens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]