Mooimakers en Mortierbrigade geven liefde aan lievelingsplekken

Crea / News

Van zaterdag 18 maart tot en met zondag 2 april roept Mooimakers Vlamingen op om zwerfvuil op te ruimen in hun buurt en zo deel te nemen aan de Lenteschoonmaak. Om deelnemers warm te maken voor de editie van 2023, bedacht Mortierbrigade een campagne met een erotisch kantje. Die roept op om wat liefde te geven aan je lievelingsplek, door ze zwerfvuilvrij te maken tijdens de Lenteschoonmaak. De campagne bevat drie video’s, twee radiospots en een key visual die in allerlei media zal verschijnen.

De productie werd verzorgd door Uncle Bob met Ines Vansteenkiste-Muylle als regisseur. De muziekcompositie en radiocreatie nam Sonhouse voor haar rekening.

Credits

Client: Mooimakers
Client contacts: Carole Michels
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten
Strategy: Philippe Gérin
Media & Comms Strategist: Chenling Zhang
Account Director: Evelyn Savels & Margaux Mariens
Account Manager: Hanne Polé
Account Executive : Emma Robberechts
Social Lead : Lisa Smets
Social Media Creatives: Tine Van Daele & Ella Van Cappellen
Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul Design: Kaat Schreurs
Production Company: Uncle Bob
Director: Ines Vansteenkiste-Muylle Executive Producer: Leen Van Den Brande Producer: Manoe Delissen
DOP: Ivo Nelis
Art Director: Ellen Brock
Editor: Ward Geerts
Touch-up: Annelien Debusschere
Grading: Francois Dubois
Music: Sonhouse
Soundstudio: Sonhouse
Light and camera: Louis Kerckhof Focuspuller: Calder Cosyn
Steadicam operator: Charly Vandedrinck Styling: Eveline Briand
Make-up: Nicky Dewinter