De BBDO-boutique wordt versterkt met de komst van Morgane Hoogaert als account manager. Na de start van haar carrière in 2018 als junior digital manager bij Coca-Cola verbreedde ze al snel haar horizon bij een digitale start-up, waar ze haar vaardigheden in digitale marketing, haar eerste focusgebied, stevig aanscherpte.
En toen volgde de stap naar het agencyleven. Eerst als account executive bij Havas, waar ze kennismaakte met een 360°-marketingaanpak, daarna bij Publicis. Tijdens haar twee jaar bij Publicis klom ze op tot account manager en beheerde ze verschillende klanten in uiteenlopende sectoren zoals FMCG, farma, automotive, telecom en de energiesector.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]