mortierbrigade brengt ode aan Haarhaar

In het kader van De Warmste Week lanceert mortierbrigade een radiospot voor Pink Ribbon, het symbool dat internationaal wordt gebruikt om betrokkenheid bij borstkanker uit te drukken. In ‘HaarHaar’ horen we een man die het beu is om het haar van vrouw overal te vinden: in zijn kam, in het putteke en zelfs in zijn eten. Toch hield hij vol... maar Haarhaar niet.
Credits:
Client: Pink Ribbon
Client contacts: Aimé Van Hecke, Julie Wauters
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels
Producer: Olivia Naudts
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Soundstudio: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]