In het kader van De Warmste Week lanceert mortierbrigade een radiospot voor Pink Ribbon, het symbool dat internationaal wordt gebruikt om betrokkenheid bij borstkanker uit te drukken. In ‘HaarHaar’ horen we een man die het beu is om het haar van vrouw overal te vinden: in zijn kam, in het putteke en zelfs in zijn eten. Toch hield hij vol... maar Haarhaar niet.
Credits:
Client: Pink Ribbon
Client contacts: Aimé Van Hecke, Julie Wauters
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels
Producer: Olivia Naudts
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Soundstudio: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]