Mortierbrigade en BVN hebben heimwee

Wie BVN hoort, denkt meteen aan televisie kijken in het buitenland met een satellietverbinding. Dat is nog niet veranderd, maar er zijn tal van mogelijkheden bijgekomen. Zo kan je via de website kijken naar een livestream. Of je download de app, want je weet natuurlijk nooit wanneer BVN van pas komt.
Om deze app te promoten bij Nederlanders in het buitenland bedacht Mortierbrigade een online video die Nederlandse expats en vakantiegangers wil bereiken. In die spot zien we iemand die duidelijk een verkeerd hotel heeft vastgelegd in Amerika. Ranzig, vuil en donker. En dan nog dat lawaai buiten. Is dat een muis daar? Yep. Als je dan even wil wegvluchten, kijk dan naar BVN. Dat is het beste van de Nederlandse televisie, wereldwijd. Want soms wil je weer gewoon even in Nederland zijn.
Credits
Client: BVN
Client contacts: Zoë Lambooy, Fatma Tatli & Rene Van Baaren
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Thomas Thysens & Usman Abdul
Strategy: Geert Stox
Producer: Margaux Mariens
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Cross Media Designer : Patrick Downie
Production Company: Czar
Director: Jeroen Mol
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Lieven Van Baelen
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]