Mortierbrigade en MIVB laten Brussel bewegen

Crea / News

Mortierbrigade heeft net een nieuwe video gemaakt om het schoolabonnement van de MIVB voor slechts 12 euro te promoten. Achter de camera staat de veelbelovende jonge regisseur Louis Vielle. De Brusselaar werkte nauw samen met het bureau, want deze productie is 100% Mortierbrigade.

Studenten betalen nu slechts 12 euro voor een jaarabonnement... Maar ondanks dit aantrekkelijke aanbod brengen veel ouders hun kinderen nog altijd met de auto naar school. In deze video, die op social media en in cinemazalen te zien is, toont de MIVB dat dit helemaal niet nodig is. Want als je maar 12 euro per jaar uitgeeft aan vervoer, blijft er meer dan genoeg over om volop van het leven in Brussel te genieten!

Credits

Client: STIB/MIVB
Client contacts: Béatrice Paques, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Rozina Medhi, Ruth Neirynck

Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives:
Copy FR : Nicolas Mouquet Copy NL : Adriaan De Laender

Strategy: Maaike De Wae
Head of production: Charlotte Codddens Lead producer: Amandine Clio Producer: Evy De Koninck
Social Media Creative: Emma Poorters

Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul

Production Company: mortierbrigade Director: Louis Vielle
Line Producer: Andreas Vermeulen Producer: Sharon De Graeve

DOP: Charlie Severe
Steadicam Operator: Sander Blok Gaffer: Maarten Stoop
Electro: Nick Bollaert & Martin Vervisch Art Director: Julie Coppens
Set Dresser: Lusiné Vardanian
Art Assistant: Michiel Vermeulen Stylist: Inger Pederson Post-production: Evy De Koninck Editor: Jelle Stroo
Grading: François Dubois
Make-Up Artist: Carolien Wardenier Soundstudio: Sonhouse
Casting: WeWantYou