Mooimakers, organiseert in oktober voor de vijfde keer de Week van de Handhaving. In die periode zijn er extra controles op zwerfvuil en sluikstorten. Je riskeert een zware boete als je betrapt wordt. Als je je afval op de grond gooit, kan de boete oplopen tot wel 350 euro. Slik. Je kauwgum of peuk op de grond kan dus zomaar veranderen in een enorme monsterboete.
Om dit extra te dramatiseren, bracht mortierbrigade de monsterboetes tot leven. In beeld zien we monsters van kauwgum, koekverpakking en plastic zak. In radio horen we hoe een sigarettenpeuk transformeert naar een Teerminator en je maakt ook kennis met Zakulah en Drankenstein. Je kleine misstap kan dus serieuze gevolgen hebben. Conclusie: Maak van je afval geen monsterboete. Gooi geen afval op de grond.
De verschillende monsterboetes zullen te zien zijn in OOH, sociale media, en te horen op radio.
Credits
Client: Mooimakers
Client contacts: Kelly Baetens, Carole Michels
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Strategy: Philippe Gérin
Media Strategy : Chenling Zhang
Lead Producer: Margaux Mariens Producer: Gwen Reynaert
PR Manager: Hanne Polé
Social Media Creative: Emma Poorters
Cross Media Designer: Vito Latorrata
Production Company: Boune Rocks Photographer: Louis-Philippe Beauduin 3D Design: Peter Serruys
Radio: Sonhouse
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]