Mortierbrigade en Proximus sturen welpen naar Cannes Lions

Twee jonge teams zullen onze Belgische eer op Cannes Lions verdedigen. Na zorgvuldig beraad hebben twee jury’s bestaande uit creatieve en -marketingprofessionals namelijk besloten dat Kato Vochten en Nils Ides (Mortierbrigade) zullen deelnemen aan de Young Lions Film-competitie en dat Davy Wesemael en Estelle Neefs (Proximus) onze eer zullen verdedigen in de Young Marketer Competition.
De sympathieke jury, samengesteld door organisator Brightfish: Eduardo Marques, Iris Nuyts, Bram Coppens, Patricia Van De Kerckhove, Frederik Braem, Marie Paris, Toon Vanpoucke en Johan Roelandt (the creative jury), en Nathalie Prieto, Guy Spaey, Jessica Danese en Erlijn Mostinckx (the marketer jury).


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]




