Twee jonge teams zullen onze Belgische eer op Cannes Lions verdedigen. Na zorgvuldig beraad hebben twee jury’s bestaande uit creatieve en -marketingprofessionals namelijk besloten dat Kato Vochten en Nils Ides (Mortierbrigade) zullen deelnemen aan de Young Lions Film-competitie en dat Davy Wesemael en Estelle Neefs (Proximus) onze eer zullen verdedigen in de Young Marketer Competition.
De sympathieke jury, samengesteld door organisator Brightfish: Eduardo Marques, Iris Nuyts, Bram Coppens, Patricia Van De Kerckhove, Frederik Braem, Marie Paris, Toon Vanpoucke en Johan Roelandt (the creative jury), en Nathalie Prieto, Guy Spaey, Jessica Danese en Erlijn Mostinckx (the marketer jury).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]