Twee jonge teams zullen onze Belgische eer op Cannes Lions verdedigen. Na zorgvuldig beraad hebben twee jury’s bestaande uit creatieve en -marketingprofessionals namelijk besloten dat Kato Vochten en Nils Ides (Mortierbrigade) zullen deelnemen aan de Young Lions Film-competitie en dat Davy Wesemael en Estelle Neefs (Proximus) onze eer zullen verdedigen in de Young Marketer Competition.
De sympathieke jury, samengesteld door organisator Brightfish: Eduardo Marques, Iris Nuyts, Bram Coppens, Patricia Van De Kerckhove, Frederik Braem, Marie Paris, Toon Vanpoucke en Johan Roelandt (the creative jury), en Nathalie Prieto, Guy Spaey, Jessica Danese en Erlijn Mostinckx (the marketer jury).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]