Mortierbrigade lijft nieuwe troepen in

Sinds 10 jaar strijdt Mortierbrigade tegen creatieve middelmaat. Lag bij het ontstaan de nadruk nog op middelmaat in klassieke media, dan is de strijd voor creatieve communicatie nu verplaatst naar digitale media. Mortierbrigade integreert daarom met onmiddellijke ingang Group94. Deze Gentse design boutique focust al jaren op digitaal design en user experience. Concreet verdwijnt de naam Group94 per direct, de troepen in Gent noemen zich voortaan Mortierbrigade. Door de bundeling van hun krachten wordt de brug geslagen tussen branding en interactie over alle kanalen heen, zo luidt het. Het samengaan brengt content, design en analyse samen in één performante merkbeleving. “De tools en de kanalen om de consument van vandaag te bereiken en te beïnvloeden, kent iedereen intussen. Toch merken we al te vaak dat het merkverhaal inhoudelijk en visueel niet doorvertaald wordt in allerlei digitale kanalen – gaande van de social media accounts tot e-mailings. Dankzij de expertise van de mensen van Group94 kunnen we onze klanten nu een oplossing bieden om hun merkverhaal in alle touchpoints even creatief als slim te vertellen, te meten en bij te sturen” vertelt Jens Mortier.
Pascal Leroy, oprichter van Group94, zal de leiding (en zijn expertise) stapsgewijs doorgeven. Koen Verbrugge (ex-Thomas Cook, ex-Netlash, ex-Wijs, docent Digitale Content aan de Artevelde Hogeschool) voegt zich bij de troepen als digital content strategist. Eerder startte Mortierbrigade ook al de samenwerking met Hannes Coudenys (Ugly Belgian Houses, Sambal, Like My Ride,…). 'Brigadier' Wannes Vermeulen blijft als creative technologist verantwoordelijk voor alle digitaal gedreven innovaties. Mortierbrigade blijft ook gebruik maken van de diensten van Bram Ceuppens en Stijn Jansen, die vanuit Silicon Valley iedereen op de hoogte houden over de meest recente innovaties. Daarnaast blijft het Antwerpse Linkman een vaste partner voor de productie van agile content. Business Director Evert Vermeire stuurt dit geheel aan vanuit Brussel.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]