Mortierbrigade ten strijde met Mobile Vikings

De game changers van Mobile Vikings kozen begin augustus voor de aanpak van mortierbrigade. In 2009 startte het mobiele merk als de eerste community die écht strijdt voor mobiele datavrijheid. Intussen telt die zowat 250.000 leden - of vikings, zoals ze zich noemen. Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor mobile freedom is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkencampagne is te zien op tv, in cinema en online.
Mortierbrigade vond een inspirerende speech van telecommunicatiepionier Graham Bell, en zette daar het hedendaagse gebruik van mobile onder: om enerzijds de gebruikers te motiveren om nieuwe dingen te blijven proberen en anderzijds de ambitie van Mobile Vikings te benadrukken: blijven pionieren op vlak van mobile. Met andere woorden: Stay restless.
Credits
Advertiser: Mobile Vikings
Client: Aurelie Bemelmans, Harry De Haas, Calogero Macaluso, Stephanie Hojniak
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative team: Jan Schoofs, Babo Schokker
Agency producer: Eline Rousseau
TV production: Ristretto
Director: Niels Sabbe
Sound production: Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]