De game changers van Mobile Vikings kozen begin augustus voor de aanpak van mortierbrigade. In 2009 startte het mobiele merk als de eerste community die écht strijdt voor mobiele datavrijheid. Intussen telt die zowat 250.000 leden - of vikings, zoals ze zich noemen. Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor mobile freedom is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkencampagne is te zien op tv, in cinema en online.
Mortierbrigade vond een inspirerende speech van telecommunicatiepionier Graham Bell, en zette daar het hedendaagse gebruik van mobile onder: om enerzijds de gebruikers te motiveren om nieuwe dingen te blijven proberen en anderzijds de ambitie van Mobile Vikings te benadrukken: blijven pionieren op vlak van mobile. Met andere woorden: Stay restless.
Credits
Advertiser: Mobile Vikings
Client: Aurelie Bemelmans, Harry De Haas, Calogero Macaluso, Stephanie Hojniak
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative team: Jan Schoofs, Babo Schokker
Agency producer: Eline Rousseau
TV production: Ristretto
Director: Niels Sabbe
Sound production: Geluidshuis
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]