mortierbrigade kondigt drie versterkingen aan, met nieuwe rekruten in zowel het creatieve als in het businessdepartement. Ze verwelkomen met plezier de mortierbrigades new angels: Margot Van Daele, Lisa De Roeck en Jil Dockx.
Van Daele zette haar eerste stappen bij BBDO. Zij vervoegtzich bij de brigade als producer op klanten als Niko, Lampiris en Brussel Mobiliteit. De Roeck (voorheen LDV) maakt ook haar intrede in het businessdepartement als producer. Zij zal op haar beurt de ING-ploeg versterken. En tot slot geeft Dockx een injectie aan de creatie als copywriter, in team met Yana Gestels.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]