Bij Mortierbrigade kunnen ze op donderdag 1 juli genieten van enkele heerlijke cocktails, want het bureau is de winnaar van de Cocktail Contest van Amplo in samenwerking met Creative Belgium.
Amplo is sinds 2019 vaste partner van de Creative Belgium Awards. Voor de editie van 2021 organiseerden ze, in partnerschap met Creative Belgium, een Cocktail Night Contest voor creatieve bureaus. Want wie snakt nu niet naar een gezellig onderonsje met de collega’s na zo’n intense periode van telewerken?
Het enige wat bureaus moesten doen om kans te maken op de overwinning was twee vragen beantwoorden: hoeveel edities van de huidige CBA en vroegere CCB awards er zijn + in hoeveel tijd kan Isabel een Sex On The Beach cocktail maken en Amber deze opdrinken? De juiste antwoorden waren 38 edities en 2min16sec voor Isabel om de cocktail te maken en Amber om ze op te drinken. Evert Vermeire van de Mortierbrigade had beide juist. Laat het smaken!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]