mortierbrigade warmt je op voor de Warmathon

De Warmste Week kondigde op 1 oktober de zes steden aan waar de Warmathons dit jaar zullen plaatsvinden. Daar kan je voor één van de 2033 goede doelen een afstand naar keuze lopen om geld in te zamelen. Passend onder de slogan van dit jaar ‘Voor wie ga jij alles geven?’, zorgde mortierbrigade samen met Les Mecs voor een tv-spot die heel Vlaanderen oproept om alles te geven in één van de Warmathons.
Net zoals alle andere uitingen van de campagne, vertrekt deze spot vanuit de veelheid aan mensen die een reden hebben om zich in te zetten voor het goede doel.
Credits
Client: De Warmste Week (VRT)
Client contacts: Floris Nieuwdorp, Elisabeth Roeland, Danny Van der Elst
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Fréderic Delouvroy
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Anneleen Vande Voorde, Eline Rousseau
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Final art : Sophie Bayeul
Production: LES MECS
Director: Gunther Blokken
Producer: Yousri Mekroum
DOP: Jasper Léonard
Post Producer: Jasper Flikschuh
Editor: Nick Read
Grading: Virgil Leclercq
Vfx: Annelies Carnoy
Sound: Eli Sundermann

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





