De Warmste Week kondigde op 1 oktober de zes steden aan waar de Warmathons dit jaar zullen plaatsvinden. Daar kan je voor één van de 2033 goede doelen een afstand naar keuze lopen om geld in te zamelen. Passend onder de slogan van dit jaar ‘Voor wie ga jij alles geven?’, zorgde mortierbrigade samen met Les Mecs voor een tv-spot die heel Vlaanderen oproept om alles te geven in één van de Warmathons.
Net zoals alle andere uitingen van de campagne, vertrekt deze spot vanuit de veelheid aan mensen die een reden hebben om zich in te zetten voor het goede doel.
Credits
Client: De Warmste Week (VRT)
Client contacts: Floris Nieuwdorp, Elisabeth Roeland, Danny Van der Elst
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Fréderic Delouvroy
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Anneleen Vande Voorde, Eline Rousseau
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Final art : Sophie Bayeul
Production: LES MECS
Director: Gunther Blokken
Producer: Yousri Mekroum
DOP: Jasper Léonard
Post Producer: Jasper Flikschuh
Editor: Nick Read
Grading: Virgil Leclercq
Vfx: Annelies Carnoy
Sound: Eli Sundermann
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]