mortierbrigade warmt je op voor de Warmathon

Crea / News

De Warmste Week kondigde op 1 oktober de zes steden aan waar de Warmathons dit jaar zullen plaatsvinden. Daar kan je voor één van de 2033 goede doelen een afstand naar keuze lopen om geld in te zamelen. Passend onder de slogan van dit jaar ‘Voor wie ga jij alles geven?’, zorgde mortierbrigade samen met Les Mecs voor een tv-spot die heel Vlaanderen oproept om alles te geven in één van de Warmathons.
Net zoals alle andere uitingen van de campagne, vertrekt deze spot vanuit  de veelheid aan mensen die een reden hebben om zich in te zetten voor het goede doel.

Credits

Client: De Warmste Week (VRT)

Client contacts: Floris Nieuwdorp, Elisabeth Roeland, Danny Van der Elst

Agency: mortierbrigade

Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creatives: Michiel Baeten, Fréderic Delouvroy

Strategy: Dorien Mathijssen

Producer: Anneleen Vande Voorde, Eline Rousseau

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Final art : Sophie Bayeul

Production: LES MECS

Director: Gunther Blokken

Producer: Yousri Mekroum           

DOP: Jasper Léonard

Post Producer: Jasper Flikschuh

Editor: Nick Read                

Grading: Virgil Leclercq

Vfx: Annelies Carnoy 

Sound: Eli Sundermann